onsdag 6 mars 2013

Hundkex

Amerikansk Kattfilt
Vi har börjat baka egna hundkex som vi säljer i butiken.
Nu har vi gjort laxkex, det känns bra tycker jag att ge sina hundar hundgodis som man vet vad de innehåller.
De är mycket populära jag har testat dem på mina hundar och alla hundar som kommer till butiken får provsmaka. 
Jag har tidigare gjort leverkex. Kexen håller minst två veckor och meningen är att jag kommer  att baka kexen varje vecka.
Kom gärna till butiken och testa dem.
Jag håller också på att köpa in hund- och kattmat till butiken. Jag kommer att ha flera bra sorter och snart kommer även kattsand och andra nödvändiga produkter som vi hund och kattägare behöver.
Glada Laxar
Ny hundleksak

1 kommentar:

  1. Hej!
    jag undrar vart man kan få tag på den amerikanska kattfilten?
    Mvh Sara

    SvaraRadera