måndag 11 maj 2015

Edgar har blivit stor

Jag har inte skrivit här på länge. Jag gick i januari med i en facebookgrupp som heter SiameserSverige. Det är en sluten grupp och här har jag skrivit en del. Jag kan verkligen rekommendera gruppen, underbar om man älskar siameser. Man får både råd och kan dela med sig både i glädje och sorg. Jag har även lagt in en del bilder på Edgar där. Hans föräldrar och syskon finns också med.
Jag vill ändå komma igång igen och det var mycket tack vare den lilla hemlösa katten som jag tog tag i bloggen igen.


Edgar ute i trädgården

Jag har en del planer när det gäller min webshop. Jag skall börja sälja mina kattkort och andra kattsaker  och på detta sätt hjälpa till att samla in pengar till alla hemlösa katter som finns därute. Jag håller på att planera hur det skall gå till. Nu vill jag ändå visa lite nya bilder på lille Edgar. Han är en mycket livlig siames, älskar att hänga runt halsen men också mjuk och tillgiven. Alla katter är olika oavsett ras.                                            


Edgar i trappa, här sitter han och tittar ut genom fönstret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar