torsdag 26 september 2013

Västsvenska Kattklubbens Kattutställning

Denna helgen (28-29 september) kommer jag att ha en monter på Västsvenska kattklubben. Kattutställningen kommer att vara på Gothia Arena, Ängåsvallen i Västra Frölunda. Jag hoppas vi ses där. Utställningen ligger nära Frölunda Torg så det är lätt att ta sig dit även med buss eller spårvagn.
Utställningen är öppen för besökare mellan kl 10-16.
Här kommer en länk till kattutställningen
http://vastsvenskakattklubben.se/kattutstallning/2013/index.html

Jag kommer att ha med mig kort, affischer, kattleksaker och förhoppningsvis lite nya brickor.

Jag har även med  prover på nya julkort som jag fått från en kattkonstnär i England.
Dessa kommer jag att sälja i min webshop som kommer att aktiveras nästa vecka..
Christmas Chocolates
The Bell Ringer
The Carol Singers
Jag kommer också att ha med en bössa från Djurens Samarittjänst. De har en Loppis nära Haga i Göteborg och alla pengarna går till katthemmet i Gråbo. Jag skrev om katthemmet i ett tidigare inlägg när de hade öppet hus.

Pokalen i inlägget fick Alice på denna kattutställning för Bästa Kastrathona 2008 och alla som läser mina inlägg vet hur mycket jag saknar min vackra Siamesflicka. Hon har varit med mig på Västsvenska Kattklubbens utställning många gånger och 2009 fick hon detta pris. Saknaden är extra stor just på denna utställning. Jag har verkligen många underbara minnen från dessa utställningar. Jag var så stolt över henne och hon fick så mycket beröm för sin skönhet och för sitt milda mjuka sätt. 
Alice som kattunge i Haga




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar