söndag 13 januari 2013

Albin

Albin och Alice
 Här är en bild på mina underbara siameser Albin och Alice.
Albin är här ett år och Alice är en kattunge.
I dag är det två år sedan jag förlorade honom. Han var min första siames och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.
Han var en oerhört snäll och omtänksam katt vilket man kan se på bilden. Han dyrkade lilla Alice. Han är en mycket saknad katt.
Jag har under åren tagit så  många bilder på dessa två. och jag brukar ofta titta på dem. De var så fantastiska på bild och ännu mer fantastiska i verkligheten. Jag älskade dessa katter oerhört och saknar dem så mycket. Därför får de vara med här i min blogg.
Albin och Alice
Albin
Siameser är underbara katter, en fantastisk ras. Dessa två var oerhört snälla och milda.  De är väldigt lika vinthundar och det
märker jag nu när jag har min italienska vinthund Matteo.
Samma milda sätt och vill alltid vara nära. Jag saknar verkligen en siames i huset men allt måste ta sin tid. Man måste få tid att sörja och sakna. Fortfarande är dessa katter så levande för mig och jag har så många underbara minnen av mina ljuvliga katter.
        
Albin och Alice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar