måndag 21 januari 2013

Hundmat

Burkmart Hjort
Jag har hittat en ny hundmat som jag verkligen kan rekommendera.
Maten heter ZiwiPeak och kommer från Nya Zeeland Jag prövade den på My Dog
och båda mina hundar älskar den. Det är naturligt kött bara naturliga ingredienser utan färgämnen, utfyllnad eller spannmål.
Det finns både burk och torrfoder och är baserat på hjort eller lamm.
Jag har alltid varit intresserad av hund och kattmat  och letar alltid efter det bästa.
Mycket beroende på att jag har haft katter som har haft  känsliga magar.
Matteo min italienare är kräsen och eftersom han är så smal måste jag hitta bra mat till honom.
Han äter annars Carrier High Energy det fungerar men ZiwiPeak  tycker han nästan ännu bättre om.

ZiwiPeak finns också som kattmat både burk och torrfoder. Min Olga tycker om burkmaten med lamm. Det finns med lamm, hjort och lamm och fisk.
Det är speciellt bra för katter eftersom det inte finns något spannmål i denna mat.

Torrfoder hund hjort
Burkmat katt lamm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar