söndag 13 januari 2013

Ny Butik


Jag kommer att öppna en ny butik på Haga Kyrkogatan 26 i Göteborg.
Det är en butik för hund och kattvänner.
Jag hoppas kunna öppna i slutet av januari.
Butiken heter  House of Ellen  och det är min första katt som har fått ge namn åt butiken.

I butiken kommer det att finnas kort, affischer och presentartiklar med katt och hundmotiv. Det kommer också att finnas tillbehör som bäddar, halsband och koppel. Egendesignade hundtäcken som kan måttbeställas. Vi kommer även att ha hund- och kattmat, hemmagjort hundgodis och kattsand. När det gäller hund- och kattmat är jag noga med att välja  märken med bra kvalitet. Märken som mina hundar och katt äter
Här nedan finns ett urval av butikens produkter.
Jag hade tidigare en butik i Haga i 10 år,  Clara Bookshop. Där sålde jag förutom engelsk och fransk litteratur kattkort och affischer. Jag kommer att ha en del av mitt gamla sortiment även i min nya butik. Jag älskar vackra kattkort och har hittat en del nya leverantörer i England som jag hoppas kommer. att bli populära. Jag har under hösten sålt mina kort och affischer på några kattutställningar i Göteborg och jag kommer att fortsätta att sälja på en del kattutställningar. 
Kort
Hundtäcke

Liten bricka
Poster av Steinlen

Kattbädd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar